ؑ Eid e Milad Un Nabi Ki Khoshi Manana

ؑ Eid e Milad Un Nabi Ki Khoshi Manana



Jashn Eid e Milad Un Nabi


Eid Manana

Jashn Eid e Milad Un Nabi
zikar e Nemat aur Izhar e Nemat ke ilawa Allah ki nematoun aur iss ki Ataoun par shukar ada karne ka aik tareeqa yeh bhi hai ke is khushy ka izhaar jashn aur eid ke tour par kiya jaye .

pehli Ummtoun ka bhi adaye shukar ke liye yahi tareeqa tha jaissa ke Allah taala Ka Irshaad e graami hai :

{ رَبَّنَا اَنْزِلْ عَلَیْنَا مَآئِدَۃً مِّنَ السَّمَآئِ تَکُوْنُ لَنَا عِیْدًا لِّاَوَّلِنَا وَاٰخِرِنَا }  [المائدہ : ۱۱۴]




'' ae hamaray rab! hum par aasman se khawan ( Nemat ) nazil farma day taakay ( is ke utrney par ) hamaray uglo aur Pichloun ke liye eid hojaye.' '


Jashn Eid e Milad Un Nabi
Jashn Eid e Milad Un Nabi


Jashn Eid e Milad Un Nabiyahan Mayida jaisi aarzi Nemat ke milnay par hazrat eesa alaihis salam Eid Manane ka zikar karte hain chunancha isaai log aaj tak itwaar ke din is Nemat ke husool par batour shukrana eid mnaatay hain .

to jab nuzool e Mayida jaisi aarzi Nemat milnay par hazrat eesa alehissalam Eid Manane ka zikar kar rahay hain to Mayida jaisi karorron naematain hamaray aaqa ke qadmon ke Tawassal se makhlooq ko har roz Ata Hoti hain to phir is Nemat e Uzma ke husool par ummat Musalmah jashn aur eid kyun nahi manaye ke isi hasti ke tavassut se to Hast wa Bood ki saari naematain hamein muyassar huien .






woh jo nah they to kuch nah tha, woh jo nah hon to kuch nah ho

jaan hain woh jahan ki, jaan hai to jahan hai



Ibadat wa Bandagi

Jashn Eid e Milad Un Nabi

Allah ki nematon ke shukar ada karne kay ek tareeqa ibadat aur Riyazat bhi hai namaz, roza, zakah aur hajj jaisi farz ibadatoun ke ilawa nafli ibadaat sab Allah ki nematoun ke shukrane ki behtareen soorten hain .




Jashn Eid e Milad Un Nabi

 khoshi manana 


khoshi wa musarrat ka elania izhaar bhi Allah ke fazal aur uski rehmat jaisi nematoun ka shukar Baja lane ka aik tareeqa hai jaissa ke is se qabal Allah taala ka Irshad e graami aap naay mulahiza farmaya :

  {قُلْ بِفَضْلِ اللّٰہِ وَبِرَحْمَتِہِ فَبِذٰلِکَ فَلْیَفْرَحُوْا ہُوَ خَیْرٌ مِّمَّا یَجْمَعُوْنَ}  





'' ae habib! aap Farma dijiye ke Allah ke fazal aur is ki rehmat par ( mominoun ko chahiye ) ke yeh khushi manayeen, yeh un ke jama karne se behtar hai.' ' [ Younis :58]

iss aayat e kreema mein unn tamam sooratoun ke ilawa husol e fazal wa Rahmat par khushi aur jashn mananay ka khusoosi hukum diya gaya hai aur shukar Baja lane ke sab tareeqoun aur sooratoun se isay behtar qarar diya ja raha hai.
khud Rab kaayenaat nay Milad Dun Nabi per jashn ka ihtimaam kya aur aap ko apni rehmat qarar day kar iss Nemat ke shkrane ke tour par Izhaar musarrat ka hukum diya to phir jo shakhs Eid Milad Dun Nabi khushi ka Izhar kere aur apne bad batin ka izhaar kere aur apne chehray par khushi ke assaar numaya nah kere to woh shakhs laakh baar kahe ke mein quran par imaan rakhta hon magar khuda ki qisam! tum yaqeen kar lena ke woh quran par imaan nahi rakhta warna iss ke qoul wa fel mein tazaad kyun hota aur woh quran ke hukum ke mutabiq 
Eid Milad Dun Nabi per khushi Kiyon na manataa .



ab sawal yeh hai ke jab rasool krm aki aamd e mubarak aur wiladat mubarak iss qader azeem Nemat hai ke allah taala nay iss ke shukar ada karne ka hukum Diya Aur iss ke shukrane ke tour par jashn mananay ka hukum diya to amli tour par kya allah taala nay bhi yeh jashn manaaya? 

kya Ambiya e karaam nay bhi Huzur ka milaad manaaya? aur kya khud huzoor une bhi apna milaad nama bayan kya ?
jawab yeh hai ke sarware do jahan , Shafi roze jaza ki wiladat mubarak aur aamad shareef aisi azeem Nemat hai aur huzoor ki wiladat ke tazkeray aisa azeem amal hai ke is ko Allah taala nay bhi manaaya, guzashta ambia e karaam nay bhi huzoor ka milaad manaaya, khud Tajdar Ambiya nay apna milaad manaaya, Allah taala ke Maqarrab firshtoun nay bhi huzoor ka Milad manaaya, Tajdar ambia ke pyare pyare sahaba e karaam nay bhi huzoor ka milaad manaaya ummat e  Musalmah ke barray barray mufassirin,Fuqha, Muhaddiseen e Uzam nay bhi mehfil e  Milad ka ineqad kya ahal e  arab nay bhi is pak mehfil milaad ko sajaya aur poori duniya ke jamhoor musalmanoun nay bhi is milaad ka jashn manaaya .



Jashn Eid e Milad Un Nabi

Jashn Eid e Milad Un Nabi

٭  عیدمنا نا  ٭

   ذکر نعمت اوراظہارِ نعمت کے علاوہ اللہ کی نعمتوں اوراس کی عطاؤں پر شکر ادا کرنے کا ایک طریقہ یہ بھی ہے کہ اس خوشی کا اظہار جشن اور عید کے طور پر کیاجائے ۔
 پہلی امتوں کا بھی ادائے شکر کیلئے یہی طریقہ تھا جیسا کہ اللہ تعالیٰ کاارشاد گرامی ہے :
{ رَبَّنَا اَنْزِلْ عَلَیْنَا مَآئِدَۃً مِّنَ السَّمَآئِ تَکُوْنُ لَنَا عِیْدًا لِّاَوَّلِنَا وَاٰخِرِنَا }  [المائدہ : ۱۱۴]
   ’’اے ہمارے رب ! ہم پر آسمان سے خوان(نعمت ) نازل فرما دے تاکہ ( اس کے اترنے پر ) ہمارے اگلوں  اورپچھلوں کیلئے عید ہوجائے ۔‘‘



        یہاں مائدہ جیسی عارضی نعمت کے ملنے پر حضرت عیسیٰ علیہ السلام عیدمنانے کا ذکر کرتے ہیں چنانچہ عیسائی لوگ آج تک اتوار کے دن اس نعمت کے حصول پر بطور شکرانہ عید مناتے ہیں ۔
        تو جب نزول مائدہ جیسی عارضی نعمت ملنے پر حضرت عیسیٰ علیہ السلام  عیدمنانے کا ذکر کررہے ہیں تو مائدہ جیسی کروڑوں نعمتیں ہمارے آقا اکے قدموں کے توسل سے مخلوق کو ہر روز عطاہوتی ہیں تو پھر اس نعمت عظمیٰ کے حصول پر امت مسلمہ جشن اور عید کیوں نہ منائے کہ اسی ہستی کے توسط سے تو ہست وبود کی ساری نعمتیں ہمیں میسر ہوئیں۔
وہ جو نہ تھے تو کچھ نہ تھا ، وہ جو نہ ہوں تو کچھ نہ ہو 
جان ہیں وہ جہاں کی ، جان ہے تو جہاں ہے 

        ٭  عبادت وبندگی   ٭ 

    اللہ کی نعمتوں کے شکر ادا کرنے کاایک طریقہ عبادت وریاضت بھی ہے نماز ،روزہ ،زکوۃ اور حج جیسی فرض عبادتوں کے علاوہ نفلی عبادات سب اللہ کی نعمتوں کے شکرانے کی بہترین صورتیں ہیں ۔

    Jashn Eid e Milad Un Nabi

Jashn Eid e Milad Un Nabi

 Jashn Eid e Milad Un Nabi


   ٭   خوشی منانا   ٭


    خوشی ومسرت کا اعلانیہ اظہار بھی اللہ کے فضل اور اسکی رحمت جیسی نعمتوں کا شکر بجالانے کا ایک طریقہ ہے جیسا کہ اس سے قبل اللہ تعالیٰ کا ارشا د گرامی آپ نے ملاحظہ فرمایا : 
  {قُلْ بِفَضْلِ اللّٰہِ وَبِرَحْمَتِہِ فَبِذٰلِکَ فَلْیَفْرَحُوْا ہُوَ خَیْرٌ مِّمَّا یَجْمَعُوْنَ}  
      ’’اے حبیب! آپ فرمادیجئے کہ اللہ کے فضل اور اس کی رحمت پر (مومنوں کو چاہئے ) کہ یہ خوشی منائیں ، یہ ان کے جمع کرنے سے بہتر ہے۔‘‘    [یونس:۵۸]
Jashn Eid e Milad Un Nabi



            اِس آیتِ کریمہ میں اُن تمام صورتوں کے علاوہ حصولِ فضل ورحمت پر خوشی اور جشن منانے کا خصوصی حکم دیا گیا ہے اور شکر بجالانے کے سب طریقوں اور صورتوں سے اِسے بہتر قرار دیا جارہا ہے ۔
      خود ربِ کائنات نے میلادِ مصطفی اپر جشن کا اِہتمام کیا اور آپ اکو اپنی رحمت قرار دے کر اِس نعمت کے شکرانے کے طور پر اِظہارِ مسرت کا حکم دیا توپھر جو شخص وِلادتِ مصطفی اپر خوشی کا اظہارنہ کرے اور اپنے بد باطن کا اظہار کرے اور اپنے چہرے پر خوشی کے آثار نمایاں نہ کرے تو وہ شخص لاکھ بار کہے کہ میں قرآن پر اِیمان رکھتا ہوں مگر خدا کی قسم ! تم یقین کر لینا کہ وہ قرآن پر اِیمان نہیں رکھتا ورنہ اِس کے قول وفعل میں تضاد کیوں ہوتا اور وہ قرآن کے حکم کے مطابق آمدِ مصطفی اپر خوشی کیوںنہ منا تا ۔



Jashn Eid e Milad Un Nabi


       اب سوال یہ ہے  کہ جب رسول اکرم اکی آمدِ مبارک اور ولادتِ مبارک اِس قدر عظیم نعمت ہے کہ اَللہ تعالیٰ نے اِس کے شکر ادا کرنے کا حکم دیاا ور اِس کے شکرانے کے طور پر جشن منانے کا حکم دیا تو عملی طور پر کیا اَللہ تعالیٰ نے بھی یہ جشن منایا ؟ کیا اَنبیائِ کرام نے بھی حضورا کا میلاد منایا ؟ اور کیا خود حضور انے بھی اپنا میلاد نامہ بیان کیا ؟ 
       جواب یہ ہے کہ سرور دوجہاں ،شفیع روز جہاںا کی ولادت مبارک اور آمد شریف ایسی عظیم نعمت ہے اور حضور اکی ولادت کے تذکرے ایسا عظیم عمل ہے کہ اس کو اللہ تعالیٰ نے بھی منایا ،گذشتہ انبیاء کرام نے بھی حضور اکا میلاد منایا ،خود تاجدار انبیائا نے اپنا میلاد منایا ،اللہ تعالیٰ کے مقرب فرشتوں نے بھی حضور کا امیلاد منایا ،تاجدار انبیاء اکے پیارے پیارے صحابہ کرام نے بھی حضور اکا میلاد منایا امت مسلمہ کے بڑے بڑے مفسرین ،محدثین ،فقہاء عظام نے بھی محفل میلا د کا انعقاد کیا اہل عرب نے بھی اس پاک محفل میلاد کو سجایا اور پوری دنیا کے جمہور مسلمانوں نے بھی اس میلاد کا جشن منایا ۔

Post a Comment

0 Comments