Milad Par Khoshi Mananay Ki Doosri Daleel


Milad Par Khoshi Mananay Ki Doosri Daleel

jashne eid milad un nabi

jashne eid milad un nabi


jab huzoor  wiladat ka maheena aata hai to aik sachey musalman ki qalbi kefiyat yeh hoti hai ke khusihyan mananay ke liye uss ka dil be qarar ho jata hai aur tabiyat be chain ho jati hai aur ussay yun lagta hai jaisay uss ke liye kaeenat ki saari khusihyan heech hain aur milad dun nabi khushee hi haqeeqi khushee hai balkay woh yun samjhta hai ke iss din kaeenat ki saari khusihyan simat kar uss ke daman mein aagai hain, iss se barh kar uss ke liye musarrat aur shadmani ka aur kon sa mauqa ho ga, woh to iss khushi se barh kar kaeenat mein kisi khushee ka tasawwur bhi nahi karta .


jashne eid milad un nabi




ho nah yeh phool to bulbul ka tarannum bhi nah ho

yeh nah saqi ho to phir me bhi nah ho, kham bhi nah ho

chaman deher mein kaliyon ka tabassum bhi nah ho

bazmِe toheed mein hum bhi nah hon, tum bhi nah ho

woh jo nah they tokchh nah tha, woh jo nah hon to kuch nah ho

jashne eid milad un nabi


jaan hai woh jahan ki, jaan hai to jahan hai

hai jahan mein jin ki chamak damak, hai chaman mein jin ki chehal pehal

wohi ik madinah ke chaand hain, sab unn hi ke dam ki bahhar hai

Inhin ki bo maayaye Saman hai, Inhin ka jalwa chaman chaman hai

Inhin se Gulshan mehak rahay hain, Inhin ki rangat ghulaab mein hai

woh nah tha to baagh mein kuch nah tha, woh nah ho to baagh ho sab fanaa

woh hai jaan, jaan se hai baqa, wohi bun hai bun se hi baar hai


jashne eid milad un nabi

yahi wajah hai ke Ulma-e- karaam farmatay hain ke shab_e_ milaad' ' lailhtul-qadar' ' se bhi afzl hai, isliye ke jis raat allah taala ka kalaam utra, allah taala ny uss raat ko qayamat tak ke insanon ke liye' ' lailhtul-qadar' ' ki soorat mein bulandi e darjaat aur sharfِ e nuzool malaika se nawaza aur iss aik raat ko hazaar mahino se behtar qarar diya to jis raat sahib quran yani maqsood wa mahboob e kaayenaat ka jalwa Huwa aur bazm e jahan mein uss taajdare Ambia tashreef aawri huwi to woh raat bargaah E llahi mein kis qader martaba wali ho gi, iss ka andaza aِnsani feham  wa sha-uor se baala tar hai,' ' lailhtul-qadar' ' ko fazeelat isliye hai ke yeh nuzool e quran aur nuzoole  malaika ki raat hai aur yeh nuzool sirf rasool  ke liye howa to agar Huzur nah hotay to nah hame qunan milta, nah shab e qader millti aur nah koi raat hoti, hadees qudse me hai ke Allah rab ulizzat nay hazrat aadam alehssalam ko farmaya :



{
لَوْلَامُحَمَّدٌ  مَا خَلَقْتُکَ }' ' ae aadam! agar Mohammad nah hotay to mein tumhe bhi  paida nahi farmata.' '
aur baaz riwayaat mein yeh alfaaz hain : { لوْلاک ماخلقْت الْافْلاک }

'' agar ae Habeeb ! aap nah hotay to mein zameen wa aasmaan nah banata.' '

aur imam haakim nay is hadees ko naqal karne ke baad farmaya ke [ haza hadees  sahihul asnad ]

[ sharah zarqani Ali almaahib: 184, ], [ mustadrik Lilhakim: 2762]

jashne eid milad un nabi
jashne eid milad un nabi


zameen o Zaman tumahray liye, makeen o makaan tumahray liye

hum aeye yahan tumahray liye, uthen bhi wahan tumahray liye



jashne eid milad un nabi
jashne eid milad un nabi



  میلاد پرخوشی منانے کی دوسری دلیل 


     جب حضور اکی ولادت کا مہینہ آتا ہے تو ایک سچے مسلمان کی قلبی کیفیت یہ ہوتی ہے کہ خوشیاں منانے کیلئے اُس کا دل بے قرار ہو جاتا ہے اور طبیعت بے چین ہو جاتی ہے اور اُسے یوں لگتا ہے جیسے اُس کیلئے کائنات کی ساری خوشیاں ہیچ ہیں اور میلادِ رسول اکی خوشی ہی حقیقی خوشی ہے بلکہ وہ یوں سمجھتا ہے کہ اِس دن کائنات کی ساری خوشیاں سمٹ کر اُس کے دامن میں آگئی ہیں ، اِس سے بڑھ کر اُس کیلئے مسرت اور شادمانی کا اور کون سا موقع ہو گا ،وہ تو اِس خوشی سے بڑھ کر کائنات میں کسی خوشی کا تصور بھی نہیں کرتا ۔




ہو نہ یہ پھول تو بلبل کا ترنم بھی نہ ہو 
یہ نہ ساقی ہو تو پھر مے بھی نہ ہو، خُم بھی نہ ہو 
چمنِ دہر میں کلیوں کا تبسم بھی نہ ہو
بزمِ توحید میں ہم بھی نہ ہوں ، تم بھی نہ ہو
وہ جو نہ تھے توکچھ نہ تھا ، وہ جو نہ ہوں تو کچھ نہ ہو 
جان ہے وہ جہاں کی ، جان ہے تو جہاں ہے 
ہے جہاں میں جن کی چمک دمک ،ہے چمن میں جن کی چہل پہل
وہی اِک مدینہ کے چاند ہیں ، سب اُن ہی کے دم کی بہار ہے 
اِنہیں کی بو مایۂ سمن ہے ، اِنہیں کا جلوہ چمن چمن ہے 
jashne eid milad un nabi
اِنہیں سے گلشن مہک رہے ہیں ، اِنہیں کی رنگت گلاب میں ہے 
وہ نہ تھا تو باغ میں کچھ نہ تھا ، وہ نہ ہو تو باغ ہو سب فنا 
وہ ہے جان ، جان سے ہے بقا ، وہی بُن ہے بُن سے ہی بار ہے 
      یہی وجہ ہے کہ علمائِ کرام فرماتے ہیں کہ شبِ میلاد’’ لیلۃ القدر‘‘سے بھی افضل ہے ،اِسلئے کہ جس رات اَللہ تعالیٰ کا کلام اُترا، اَللہ تعالیٰ نے اُس رات کو قیامت تک کے اِنسانوں کیلئے ’’لیلۃ القدر‘‘ کی صورت میں بلندی درجات اور شرفِ نزولِ ملائکہ سے نوازا اور اِس ایک رات کو ہزار مہینوں سے بہتر قرار دیا تو جس رات صاحبِ قرآن یعنی مقصود ومحبوب کائنات کا جلوہ ہوا اور بزمِ جہاں میں اُس تاجدارِ اَنبیاء اکی تشریف آوری ہوئی تو وہ 


رات بارگاہِ اِلٰہی میں کس قدر مرتبہ والی ہو گی ،اِس کا اَندازہ اِنسانی فہم وشعور سے بالا تر ہے ، ’’لیلۃ القدر ‘‘کو فضیلت اِسلئے ہے کہ یہ نزولِ قرآن اور نزولِ ملائکہ کی رات ہے اور یہ نزول صرف رسول اکرم اکیلئے ہو ا تو اگر حضورا نہ ہوتے تو نہ ہمیںقرآن ملتا، نہ شب قدر ملتی اور نہ کوئی رات ہوتی ، حدیثِ قدسی میںہے کہ اللہ رب العزت نے حضرت آدم علیہ السلام کو فرمایا: 
 { لَوْلَامُحَمَّدٌ  مَا خَلَقْتُکَ}’’اے آدم ! اگر محمد انہ ہوتے تو میں تمہیں بھی پیدانہ فرماتا۔‘‘
اور بعض روایات میں یہ الفاظ ہیں :  {لَوْلَاکَ مَاخَلَقْتُ الْاَفْلَاکَ}
’’اگر اے حبیبا ! آپ نہ ہوتے تو میں زمین وآسمان نہ بناتا ۔‘‘
اور امام حاکم نے اِ س حدیث کو نقل کرنے کے بعد فرمایا کہ [ہذا حدیث ؎؎صحیح الاسناد]
[شرح زرقانی علی المواہب : ۱؍۸۶]،[مستدرک للحاکم: ۲؍۶۷۲]

 زمین و زمان تمہارے لئے ، مکین و مکان تمہارے لئے 
 ہم آئے یہاں تمہارے لئے ، اُٹھیں بھی وہاں تمہارے لئے 

Post a Comment

0 Comments