Shab e Milad Shab e Qader Se Bhi Afzal Hai


Shab e Milad Shab e  Qader Se Bhi Afzal Hai
jashne eid milad un nabi

jashne eid milad un nabi
lehaza yeh saari Fazilaten Milad mustafa ikka sadqa hain,  Is liye shabe Milad Shabe qader se bhi afzal hai, Aima karaam wa Muhaddiseen e Azaim mein se kaseer tadaad ne shab e milad ko Shabe qadar se behtar qarar diya, jaisa ke allama Qastalani Imam Zarqani , Imam nibhani ne barri Sarahat ke sath zikar kya hai ke sab raatain fazeelat wali hain magar' ' shab milad' ' sab raton se afzal hai .

Imam Zarqani Likhte hain :


       { اِذَا قُلْنَا بِاَ نَّہُ ا وُلِدَ لَیْلًا فَاَیُّمَا اَفْضَلُ لَیْلَۃُ الْقَدْرِ اَوْ لَیْلَۃُ مَوْلِدِہِ ،قُلْتُ : اُجِیْبُ بِاَنَّ لَیْلَۃَ مَوْلِدِہِ اَفْضَلُ مِنْ لَیْلَۃِ الْقَدْرِمِنْ ثَلٰثَۃِ وُجُوْہٍ : اَحَدُہَا اَنَّ لَیْلَۃَ الْمَوْلِدِ لَیْلَۃُ ظُہُوْرِہِ وَلَیْلَۃُ الْقَدْرِ مُعْطَاہُ وَالثَّانِیْ : لَیْلَۃُ الْقَدْرِ شُرِفَتْ بِنُزُوْلِ الْمَلَائِکَۃِ فِیْہَا وَلَیْلَۃُ الْمَوْلِدِ شُرِفَتْ بِظُہُوْرِہِ وَالثَّالِثُ : اَنَّ لَیْلَۃَ الْقَدْرِ وَقَعَ فِیْہَا التَّفَضُّلُ عَلٰی اُمَّۃِ مُحَمَّدٍ وَلَیْلَۃَ الْمَوْلِدِ الشَّرِیْفِ وَقَعَ التَّفَضُّلُ فِیْہَا عَلٰی سَائِرِ الْمَوْجُوْدَاتِ } 
[ زرقانی شرح مواہب اللدنیہ :  ۱؍ ۲۵۵]۔۔۔[المواہب اللدنیہ : ۱؍ ۱۴۵] ۔۔۔[جواہر البحار :۳؍۴۲۴]


jashne eid milad un nabi



jashne eid milad un nabi
jashne eid milad un nabi

'' jab hum ne yeh kaha ke Huzur  raat ke waqt paida huwe  tu Sawal yeh hai ke shab e milad dun Nabi afzak hai ya lailaltul qadar? to mein iss ke jawab me kahonga ke aap ki milaad ki raat' ' lailaltulqadar' ' se afzal hai, teen wajohaat se : pehli wajah yeh hai ke shab e Milad dun Nabi ke zahuur ki raat hai jabkay shab qader to huzoor ko ataa ki gayi hai, doosri wajah yeh hai ke shab e qadar ko firshton ke nuzool ki wajah se Sharf bakhsha gaya hai jabkay shab e  milad dun nabi ko rasool akram ke zahuur ki wajah se Sharf bakhsha gaya hai, teesri wajah yeh hai ke shab  e qadar mein Ummat Muhammadiya ki fazeelat saabit ho yi jabkay shabe  milad dun nabi mein tamam makhloqaat ko fazeelat bakhsh gayi.' '


jashne eid milad un nabi



jashne eid milad un nabi


شبِ میلاد شبِ قدر سے بھی اَفضل ہے


      لہذا یہ ساری فضیلتیں میلادِ مصطفی اکا صدقہ ہیں ،ا سلئے شبِ میلادشب ِقدر سے بھی افضل ہے، آئمہ کرام ومحدثینِ عظام میں سے کثیر تعداد نے شبِ میلاد کوشب قدر سے بہتر قرار دیا ، جیسا کہ علامہ قسطلانی اِمام زرقانی ،اِمام نبہانی نے بڑی صراحت کے ساتھ ذکر کیا ہے کہ سب راتیں فضیلت والی ہیں مگر’’ شب میلاد‘‘ سب راتوں سے افضل ہے۔
 اِمام زرقانی صلکھتے ہیں:
       { اِذَا قُلْنَا بِاَ نَّہُ ا وُلِدَ لَیْلًا فَاَیُّمَا اَفْضَلُ لَیْلَۃُ الْقَدْرِ اَوْ لَیْلَۃُ مَوْلِدِہِ ،قُلْتُ : اُجِیْبُ بِاَنَّ لَیْلَۃَ مَوْلِدِہِ اَفْضَلُ مِنْ لَیْلَۃِ الْقَدْرِمِنْ ثَلٰثَۃِ وُجُوْہٍ : اَحَدُہَا اَنَّ لَیْلَۃَ الْمَوْلِدِ لَیْلَۃُ ظُہُوْرِہِ وَلَیْلَۃُ الْقَدْرِ مُعْطَاہُ وَالثَّانِیْ : لَیْلَۃُ الْقَدْرِ شُرِفَتْ بِنُزُوْلِ الْمَلَائِکَۃِ فِیْہَا وَلَیْلَۃُ الْمَوْلِدِ شُرِفَتْ بِظُہُوْرِہِ وَالثَّالِثُ : اَنَّ لَیْلَۃَ الْقَدْرِ وَقَعَ فِیْہَا التَّفَضُّلُ عَلٰی اُمَّۃِ مُحَمَّدٍ وَلَیْلَۃَ الْمَوْلِدِ الشَّرِیْفِ وَقَعَ التَّفَضُّلُ فِیْہَا عَلٰی سَائِرِ الْمَوْجُوْدَاتِ } 
[ زرقانی شرح مواہب اللدنیہ :  ۱؍ ۲۵۵]۔۔۔[المواہب اللدنیہ : ۱؍ ۱۴۵] ۔۔۔[جواہر البحار :۳؍۴۲۴]





jashne eid milad un nabi


jashne eid milad un nabi       ’’ جب ہم نے یہ کہا کہ حضورا رات کے وقت پیدا ہوئے توسوال یہ ہے کہ شبِ میلادِ رسول اافضل ہے یا لیلۃُ القدر ؟ تو میں اِس کے جواب میںکہوں گا کہ آپ کی میلاد کی رات ’’لیلۃ القدر‘‘ سے افضل ہے ،تین وجوہات سے :پہلی وجہ یہ ہے کہ شبِ میلادرسول اکرم ا کے ظہور کی رات ہے جبکہ شب قدر تو حضور اکو عطا کی گئی ہے ،دوسری وجہ یہ ہے کہ شبِ قدر کو فرشتوں کے نزول کی وجہ سے شرف بخشا گیا ہے جبکہ شبِ میلاد کو رسول اکرم اکے ظہور کی وجہ سے شرف بخشا گیا ہے ،تیسری وجہ یہ ہے کہ شبِ قدر میں اُمتِ محمدیہ کی فضیلت ثابت ہو ئی جبکہ شبِ میلاد میں تمام مخلوقات کو فضیلت بخشی گئی ۔‘‘


jashne eid milad un nabi

Post a Comment

0 Comments